رنگ کردن مو و جراحی لیزر چشم

آیا رنگ کردن موها قبل یا بعد از عمل لیزر چشم بی خطر است؟

Hair Coloring رنگ کردن موی سر

بدون شک از شنیدن این موضوع خوشحال خواهید شد که رنگ کردن موهایتان پس از  جراحی لیزیک، فمتولیزیک، اسمایل، اپی لیزیک، لازک، پی آر کی، ترانس پی آر کی کاملاً بی خطر است. با این حال، این بدان معنا نیست که بلافاصله پس از عمل جراحی لیزر باید به خانه بروید تا ریشه موهای خود را رنگ کنید.
اگرچه می توانید در هر زمانی تا روز قبل از عمل موهای خود را رنگ کنید، توصیه می شود حداقل یک هفته پس از جراحی لیزر چشم قبل از رنگ کردن موهای خود صبر کنید.
همچنین توصیه می شود در روز عمل و دوباره تا یک هفته پس از آن از برخی لوازم آرایشی مانند خط چشم، سایه چشم و ریمل پرهیز کنید. سایر آرایش‌های عمومی که در داخل یا اطراف چشم استفاده نمی‌شوند (مثلاً رژ لب)، می‌توانند با خیال راحت یک یا دو روز پس از عمل استفاده شوند. با این حال، مجدداً باید از مصرف آن در روز عمل خودداری کنید (خوشبختانه می توانید برای بهبودی یک یا دو روز از کار خود مرخصی بگیرید).
اگر سؤال یا نگرانی دیگری در مورد کارهایی که می‌توانید قبل و بعد از جراحی لیزر چشم انجام دهید دارید، نظرات خود را با ما در میان بگذارید. برای مشاوره می توانید  با مرکز چشم پزشکی دکتر علیرضا نادری تماس بگیرید.

 

 

جراحیهای چشم