بهترین جراح لیزیک یا فمتواسمایل کیست؟

بهترین جراح لیزیک کیست؟

اگر به دنبال روشی برای اصلاح بینایی مانند عمل لیزیک، و سایر اعمال جراحی  لیزری عیوب انکسار مثل  فمتولیزیک، فمتو اسمایل، اپی لیزیک، لازک، پی آر کی و ترانس پی آر کی هستید، انتخاب بهترین جراح لیزیک یکی از مهمترین تصمیماتی است که می گیرید. از آنجایی که جراحان از نظر تجربه کاری با هم تفاوت دارند، دانستن اینکه کدام چشم پزشک از نظر شخصیتی وتجربه کاری بهترین فردی است که می توانید انتخاب کنید، مهمترین قسمت تصمیم گیری شما برای شروع اقدام به عمل برداشتن عینک است. دریافت این احساس درونی که "بله، این کسی است که به او اعتماد دارم و به من اعتماد به نفس می دهد تا ادامه دهم و به من کمک می کند تا به هدفم برسم" بسیار ارزشمند است.                                                                                                                                                                                                                     

خصوصیات بهترین جراح لیزیک

اما در انتخاب جراح لیزیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟ در اینجا ویژگی های ضروری که باید هنگام انتخاب جراح لیزیک به آنها توجه کنید، آورده شده است:
جراح لیزیک باید تجربه زیادی در روش های مختلف اصلاح بینایی با لیزر داشته باشد. غیر معمول نیست که جراح لیزیک سابقه جراحی 5000، 10000، 20000 و یا بیشتر عمل لیزیک را داشته باشد.
    اما آمار بالای عمل های اصلاح بینایی لیزری انجام شده لزوما کافی نیست. شما می خواهید که جراح شما استانداردهای علمی را برای انتخاب بیماران رعایت کند. جراح باید اطلاعات علمی کامل برای غربالگری کسانی که کاندیدای مناسبی برای جراحی نیستند را داشته باشد. به طور متوسط، جراح شما معمولاً 15 تا 25 درصد از بیمارانی که به دنبال لیزیک هستند را پس از بررسی های علمی، واجد شرایط عمل نمی داند. دلیل این کار این است که لیزیک برای همه مناسب نیست. برخی از بیماری های چشمی، نازکی قرنیه و سایر عوامل ممکن است نشان دهند که این روش برای شما مناسب نیست.
    شما باید با جراح خود راحت باشید. او باید مشتاق پاسخگویی به تمام سوالات شما باشد و به آموزش شما کمک کند تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. شما باید به طور کامل از خطرات و مزایای آن آگاه شوید تا بتوانید انتخابی مناسب برای خود داشته باشید.
    هرگز نباید برای انجام این عمل تحت فشار باشید. مشاوره لیزیک شما باید علمی، آگاهانه و صادقانه باشد. هدف دستیابی به بهترین نتیجه عمل جراحی است.
    باید جراح در شما انتظار واقعی ایجاد کند. لیزیک گزینه فوق العاده ای است، اما محدودیت هایی هم دارد. برای مثال، ممکن است دید کاملی به شما ندهد، فقط دید بهتری به شما بدهد  از آنجایی که چشم های شما همچنان تغییر می کند، ممکن است در سنین بالا همچنان به عینک مطالعه نیاز داشته باشید. جراح شما باید در مورد این محدودیت ها با شما پیشاپیش صحبت کند.

 

جراحیهای چشم