بهترین جراح لیزیک و لازک در تهران

مهارت جراح و نقش آن در جراحی لیزیک

مهارت جراح و جراحی لیزیکحتی با وجود دستگاه های لیزر بسیار پیشرفته که برای  لیزیک، و سایر اشکال جراحی  لیزری عیوب انکسار مثل  فمتولیزیک، اسمایل، اپی لیزیک، لازک، پی آر کی و ترانس پی آر کی، استفاده می شود، مهارت و تجربه جراح از حیاتی ترین عوامل در دستیابی به نتایج بینایی عالی است. تبحر جراح در طول این عمل ها  اهمیت بسزایی دارد. ما به تجربه به این نکته رسیده ایم که تجربه، تخصص و مهارت جراح و تیم جراحی در دستیابی به نتایج عالی بسیار حائز اهمیت است.

یکی از راه‌هایی که می‌توانید مطمئن شوید بهترین نتایج ممکن را به دست می‌آورید این است که بدانید بهترین جراح را انتخاب کرده اید.  وقتی شروع به جستجوی یک جراح مناسب برای انجام عمل حذف عینک می کنید، باید بدانید که چه چیزی بپرسید و چرا مهارت های پزشکان در نتیجه عمل تفاوت ایجاد می کند.

نحوه انتخاب جراح لیزیک

اختصاص وقت برای انتخاب بهترین جراح برای انجام عمل گامی اساسی در افزایش احتمال دستیابی به نتیجه بینایی رضایت بخش است. لیزیک مانند بسیاری از روش های جراحی دیگر است. اینکه از کجا شروع می‌کنید، پیش‌بینی‌کننده مهمی است که به کجا می‌رسید. نتایج تحت تأثیر سلامت کلی بدن شما،  سلامت چشم هایتان به طور خاص و وضعیت بینایی فعلی شما است.  مانند سایر روش های جراحی، مهارت و تجربه جراح از عوامل اصلی هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت.
برای درک بهتر نتایج مورد انتظار لیزیک و عوارض احتمالی برای وضعیت خاص خود، یک مشاوره کامل قبل از جراحی با یک جراح عیوب انکساری مجرب داشته باشید.
وقتی برای یک عمل جراحی معمول مراجعه می کنید ، شاید آن قدر لازم نباشد  زیاد فکر کنید که جراح چه کسی خواهد بود و آیا چقدر تبحر دارد؟  اما در مورد عمل های چشم انتخاب جراح ازاهمیت ویژه ای برخوردار است. قبل از انجام عمل انکساری، باید خطرات و مزایا را بر اساس اطلاعات آگاهانه شخصی خودتان بسنجید و سعی کنید از تأثیر پذیرفتن توسط دوستانی که عمل کرده اند یا پزشکانی که شما را به این کار تشویق می کنند، جلوگیری کنید.
خوشبختانه استانداردهای اساسی برای جراح  چشم بودن و حتی استانداردهای خاص برای جراح لیزر چشم بودن وجود دارد. در هنگام انتخاب جراح لیزر چشم، بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه کجا درمان می کنید، در مورد جراح لیزرتان تحقیق کنید. انجام این کار می تواند به کاهش احتمال بروز عوارض کمک کند و اطمینان حاصل کیند که بالاترین شانس را برای دستیابی به بهترین نتیجه دارید.

اولین شاخص انتخاب تجربه جراح لیزیک است.

اولین مشخصه یک جراح لیزیک چشم خوب، تجربه است. بهترین جراحان لیزیک سال ها تجربه دارند و هزاران یا ده ها هزار عمل انجام داده اند. هنگام برنامه ریزی برای انجام جراحی لیزر چشم، باید فردی را انتخاب کنید که تجربه زیادی داشته باشد و با انجام منظم این عمل، مهارت های خود را حفظ کرده باشد. 

جراح لیزیک باید مهارت های ارتباطی عالی داشته باشد.

اگر این اولین باری است که به نیت عمل به جراح چشم مراجعه می کنید، احتمالاً تعدادی سوال از جراح لیزیک خود دارید. به دنبال کسی باشید که برای توضیح همه روش های مختلف حذف عینک شما وقت بگذارد و شما  با او احساس راحتی کنید.  جراح لیزیک باید  در زمینه انواع روشهای اصلاح عیوب انکساری تبحر و تجربه کافی داشته باشد و قادر باشد همه این روش ها را انجام دهد تا بتواند مناسب ترین روش حذف عینک را برای شما ارائه دهد. برخورد کارکنان مرکز باید دوستانه، خوش برخورد و حرفه ای باشند

 جراح لیزیک خوب شهرت کافی دارد.

یک جراح عالی لیزیک بیماران خوشحال زیادی خواهد داشت که می توانید از طریق ارتباط با آنها در مورد تجربه شان صحبت کنید. اگرچه شما نباید تصمیم خود را تنها بر اساس نظرات بقیه قرار دهید، به طور کلی اگر جراح شما نظرات آنلاین مثبت زیادی داشته باشد، نشانه خوبی است.

جراح لیزیک باید از تکنولوژی پیشرفته استفاده کند.

کیفیت فناوری مورد استفاده در جراحی لیزیک بر نتیجه کلی تأثیر می گذارد. جراحان لیزیک امروزی به فناوری پیشرفته ای دسترسی دارند که می تواند کل چشم و توپوگرافی قرنیه شما را قبل از جراحی بررسی کند و درمان شما را با توجه به عیوب منحصر به فرد چشم شما تنظیم کند.
در پایان، جراحی را  برای انجام لیزیک انتخاب کنید، که با او احساس درونی خوبی داشته باشید و به شما اعتماد به نفس کامل بدهد.
 

 

جراحیهای چشم