تکنيک انجام عمل جراحي آب مرواريد توسط اينجانب

 اينجانب پس از سالها تجربه در عمل جراحي چشم و شرکت در مجامع مختلف بين المللي فوق تخصصي چشم پزشکي؛ بهترين، کم خطر ترين، راحت ترين و پيشرفته ترين روش عمل جراحي آت مرواريد (عمل جراحي فيکو با قطره بي حسي) را به طور روتين براي همه بيمارانم انجام ميدهم. 

جراحی آب مروارید شامل برداشتن لنز طبیعی چشم  (آب مروارید) و جایگزینی آن با لنز داخل چشمی مصنوعی (IOL) است که به دقت انتخاب شده است. چندین نوع از لنزهای داخل چشمی موجود است که هرکدام توانایی های خاصی دارند. انتخاب لنز تأثیر عمده ای در نتیجه جراحی و اینکه آیا پس از جراحی به عینک نیاز است یا خیر؛ دارد.
dr naderi cataract surgery عمل جراحی آب مروارید توسط دکتر نادریاینجانب با تحصیلات در زمینه عمل های  فوق تخصصی قرنیه و آب مروارید و جراحی عیوب انکسار و تجربه بیست و چند ساله انواع عمل های جراحی آب مروارید و انجام چندین هزار عمل آب مروارید و تجربه در استفاده از انواع لنز های داخل چشمی در عمل جراحی آب مروارید، به ویژه برای بیمارانی که نیاز به اصلاح عینک  یا درمان پیر چشمی دارند و یا در بیماران با آب مروارید مشکل تجربیات ارزشمندی دارم. تصمیم به عمل جراحی آب مروارید فرصتی را برای اصلاح مشکلات رایج بینایی، از جمله  میوپی  (نزدیک بینی)، هایپروپی  (دوربینی )، آستیگماتیسم (بینایی کج و معوج)  و پیرچشمی فراهم می کند تا وابستگی شما به  عینک و یا لنز تماسی برای همیشه کاهش یابد. به همین دلیل انتخاب جراح مهمترین قدم در درمان آب مروارید محسوب می شود.

امروزه ، به لطف پیشرفت تکنولوژی، اکثر بیماران درد کمی را تجربه می کنند و یا هیچ دردی ندارند و فردای عمل جراحی به فعالیت های عادی خود برمی گردند. مراحل عمل بسیار آسان و نتیجه عمل بسیار عالی خواهد بود:

 1- به آرامي وبا اطمينان خاطر روي تخت عمل دراز بکشيد؛ زيرا عمل فوق العاده راحت و بدون درد است. 

 2- چند بار قطره بی حسی (قطره تتراکائین) در چشم چکانده می شود. 

3- با محلول ضد عفوني (بتادين) چشم شما شستشو مي شود و لباس يک بار مصرف استريلي روي صورت شما داده مي شود و جلوي بيني شما اکسيژن گذاشته مشود تا کاملا راحت باشيد. 

4- از طريق برش حدود 3 ميليمتري، عدسي دچار آب مرواريد با انرژي اولتراسوند با ظرافت خرد و تخليه مي شود. 

 5- لنز تاشو مصنوعي از همان برش کوچک در چشم کار گذاشته مي شود. 

 6- چون برش خيلي کوچک است، نياز به بخيه و پانسمان چشم نيست.

7- بلافاصله مرخص شده و به منزل برمي گرديد.

تکنیک عمل جراحی آب مروارید توسط دکتر نادری 

 

برای کسب اطلاعات کاملتر و مشاوره برای مناسب ترین و جدیدترین روش عمل جراحی آب مروارید و اصلاح مشکلات همراه مثل پیرچشمی و آستیگماتیسم می توانید با مرکز چشم پزشکی دکتر نادری تماس بگیرید.

 

 

جراحیهای چشم